משלוח חינם לכל רחבי הארץ | מחירים מיוחדים לרגל המצב על חומצה היאלורונית, בוטוקס ורדיאס

סל קניות

לייזר לגברים Freeze Laser Diode

ההבדל בין טיפולי גברים לנשים הוא עצום. טיפולי הגברים נעשים בקליניקה מתוך ניסיון 25 שנה של בר ויכמן, באמצעות שיטה מוכחת לתוצאות מידיות כמו שאתה אוהב. ועכשיו לאור המצב קבלו מתנה על טיפול.

השאירו פרטים ונדבר ממש בקרוב..

הסרת שיער בלייזר הינה הליך אסתטי המאפשר להיפטר משיער מיותר בצורה נוחה ויעילה.

המטרה של הסרת שיער בלייזר היא להגיע להפחתה משמעותית בכמות השיער, על מנת לעשות זאת יש להבין תחילה כיצד עובדת שיטת הלייזר.

מהי הסרת שיער בלייזר?

זקיקי השיער מחוברים לפקעת (כיס בו צומחת השערה) בכדי שאנו ניפטר משיערה באופן שזאת לא תחזור עוד, עלינו להביא לחימום של זקיק השערה לטמפרטורה חמה דייה בכדי לגרום לנזק בלתי הפיך לפקעת כך שלעולם לא תוכל להפיק שיער חדש.

נציין, כי לצמיחת השיער בגוף האדם ישנה מחזוריות הכוללת שלושה שלבים של התפתחות,

בכל אחד מטיפולי הסרת השיער, הלייזר תופס את זקיק השערה בשלב אחר של צמיחה ולכן ישפיע באופן שונה על צמיחת השיער. בכדי להגיע להרס מקסימאלי של זקיקי השיער ולתוצאה אפקטיבית יש לבצע סדרה של טיפולים.

במרכז לאסתטיקה רפואית בבעלות בר ויכמן מקפידים על שימוש במכשור מתקדם ובטכנולוגיות המובילות בעולם האסתטיקה אשר הוכיחו את יעילותם.

בנוסף, המגוון הרחב של מכשירי הסרות השיער שברשותנו  מאפשר התאמה מדויקת יותר לכל מטופל/ת.

העיקרון של הסרת שיער בלייזר מבוסס על אורך גל אחד ממוקד ומדויק.

המפתח להצלחה של מכשיר ה-THR Freeze Light Diode Laser להסרת שיער שברשותנו הינה ביכולתו להתאים אורך ומשך גל ספציפי למטרה ושחרור של  אנרגיה גבוהה לתוך העור, האנרגיה נספגת באופן סלקטיבי על ידי המלנין המקיף את זקיק השערה  מבלי להשפיע על הרקמה הסובבת.

בשונה ממכשירי הלייזר המוכרים בשוק המרתיעים רבים מלעבור טיפולי הסרת שיער, מכשיר ה-THR Freeze בעל טכנולוגיה מתקדמת  והטיפול הינו ללא כאבים בכלל, ללא תופעות לוואי ובזמן הקצר ביותר.

כל המכשירים הנמצאים במרכז לרפואה אסתטית הינם מאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי, מכון התקנים ומשרד הבריאות, ועל כן בחרנו אותם.

ישנה חשיבות מרבית כי הצוות אשר מבצע טיפול להסרת שיער בלייזר יהיה בעל הכשרה מתאימה על מנת שיוכל לזהות ולהגיב לכל תרחיש ולספק את התוצאה המיטבית עבורכם

בקליניקה של בר ויכמן תמצאו אנשי מקצוע שעוברים סינון קפדני, צוות מיומן ומקצועי שהוכשר עבור כל טיפול הניתן בקליניקה.


לפני הכל חשוב לדעת כי אנו דוגלים בהתאמה אישית של תכנית טיפול עבור כל מטופל/ת. בשלב הראשוני יש לבצע בדיקת התאמה ורק לאחריה ניתן יהיה להתחיל בסדרת טיפולים. לא ניתן להתחיל בתהליך לפני שאיש מקצוע מיומן ומוכשר ווידא את גוון עור המטופל/ת,  וכי צפיפות וצבע שיער אכן מתאימים לביצוע התהליך אשר יביא עימו תוצאות הרצויות למטופל/ת.

 

 

בר ויכמן בתקשורת
מרגישות יופי - 20.2.22
תכנית הבוקר בקשת - 22.2.21
משפחה שכזאת - 22.2.21

גברים

עיצוב גבות לגברים

עיצוב גבות לגברים? רק בר ויכמן! הגבות שלך הן כרטיס הביקור שלך, הן מגדירות את הפנים ואת אזור העיניים בפרט. עשה שינוי קטן שישפיע בצורה

קרא עוד »

טיפול פנים לגבר

בר ויכמן, קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, בעלת ניסיון של 25 שנה. בר ויכמן, קוסמטיקאית פרא רפואית' תשיב לך את הביטחון העצמי. בואו להתאהב בעצמכם מחדש

קרא עוד »

שעווה לגברים

שעווה לגברים הינה שיטה רבת היסטוריה המיועדת לגברים ונוער. חשוב לדעת בידיי מי להפקיד את גופכם, לא כל אחד יכול להסיר שיער בשעווה אפילו שזה

קרא עוד »

בקליניקה שלנו מגוון טיפולי יופי ואסתטיקה במכשור מקצועי ומתקדם

לברורים ופרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן